Mindennapok szikrái

Színes, szívmelengető szikrák sziporkázó szellemességgel. :)

Friss topikok

  • Corine (törölt): nagyon aranyos és ritka hogy kettő ember együtt csináljon egy blogot. Ráadásul egy lány és egy fiú... (2012.09.13. 18:42) "És hű!"
  • Corine (törölt): szerintem nem hangzik örültségnek amit írtál, sőt szerintem már-már kézzel tapintható a mondanival... (2012.09.13. 18:40) A mélység titka...
  • fortis: Szerintem te is lehetsz olyan , mint egy gyermek , csak félre kell tenni egy kicsit a komolyságot ... (2010.01.28. 18:41) Szeretnék már biciklizni...

Linkblog

Archívum

A mélység titka...

2010.01.29. 15:55 - Legó Bálint

Címkék: töredékek

Furcsa érzés a bensőről beszélni úgy, hogy közebn teljesen más fogalomrendszert használunk belül, mint kívül. Akkor hogyan is lehet erről beszélni, hogy ne nézzenek hülyének, vagy drogosnak?

Például:

"Sokszor érzem úgy, mintha megannyi csápom lenne, vagy ha jobban tetszik, csatornám, amiken keresztül áramlik belém az élet, mások élete, a közös életünk. Különös érzés ez, amikor szinte látom a szemeimmel is, hogy a valódi lényem kinyúl a testemből, és megérint másokat."

Viccesen hangzik, ugye? :) Pedig komolyan is gondolható egy pillanatra, és ha megpróbáljuk lefordítani, akkor talán megtaláljuk benne a nagyok tanításait is... de mivel a szerzőnek nincs se neve, se rangja, hajlamosak vagyunk hülyének nézni, vagy elszállt baromnak.

 

Nem azt mondom, hogy minden őrültet vegyünk rém komolyan, csak hogy hallgassuk meg őket. És voltaképp mindenkit célszerű meghallgatni, mert bárki által szólhat hozzánk a Maestro. :) Sőt, talán nem is ember, aki által szól hozzánk...

A bejegyzés trackback címe:

https://bbgump.blog.hu/api/trackback/id/tr801712776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Corine (törölt) 2012.09.13. 18:40:36

szerintem nem hangzik örültségnek amit írtál, sőt szerintem már-már kézzel tapintható a mondanivaló, és ha az ember kicsit belegondol, rájön hogy tényleg így van. Vannak akik le merik ezeket a dolgokat írni, és vannak, akik nem. Én sokszor írtam régebben a régi blogomba ilyesmiket, de így idősebb fejjel közhelynek tűntek mind. Szinte látszik a fejlődésem, ahogy saját életemen keresztül megtapasztalom az "élet nagy igazságait", és később veszem csak észre, hogy "hoppá! hiszen ezt előttem már csomóan megfogalmazták". uh eltértem a tárgytól. a lényeg, hogy jó lett a bejegyzés :D


süti beállítások módosítása