Mindennapok szikrái

Színes, szívmelengető szikrák sziporkázó szellemességgel. :)

Friss topikok

  • Corine (törölt): nagyon aranyos és ritka hogy kettő ember együtt csináljon egy blogot. Ráadásul egy lány és egy fiú... (2012.09.13. 18:42) "És hű!"
  • Corine (törölt): szerintem nem hangzik örültségnek amit írtál, sőt szerintem már-már kézzel tapintható a mondanival... (2012.09.13. 18:40) A mélység titka...
  • fortis: Szerintem te is lehetsz olyan , mint egy gyermek , csak félre kell tenni egy kicsit a komolyságot ... (2010.01.28. 18:41) Szeretnék már biciklizni...

Linkblog

Archívum

Szeretnék már biciklizni...

2010.01.26. 21:41 - Legó Bálint

Címkék: töredékek

Éppen, hogy lerobbant a bringám múlt csütörtökön hazafele jövet, de már rengeteget tanultam belőle. A víz eleme megnyugvásra és csendre tanít, figyelemre. A szél-természetem kicsit most belekényszerült egy lassú patak csordogálásába.

 

Nem mintha megbántam volna. Több időm lett hirtelen másokra odafigyelni, nem pedig elrohantam mellettük a bringával.
Már első este jött a tanítás a jó Maestrótól. Enyhén kihívásokkal küszködő egyénnel hozott össze a sors. Mindez csak akkor tudatosult számomra, amikor megszólalt. A 20-as éveiben járó fiatalember egy 10 éves gyerek naivitásával örült mindennek, amiről beszélgettek vele.

Két felem vitatkozott egymással a véleményemért. Kicsit túlozva: az egyik undorodott, viszolygott, a másik meg csodálattal tekintett rá, hogy hogyan képes ilyen jónak megmaradni egy ilyen világban, ahol emberek még a buszon sem képesek megmaradni egymás mellett, és szinte csak azt várják, hogy mikor szabadulhatnak el.

Aztán az utóbbi felem mellett kapott el a hév, és kicsit fájdalommal gondoltam arra, hogy jó lenne kicsit olyan játszma-mentesnek lenni egy pilanatra, mint ő.

Megmaradni tízévesnek.

A bejegyzés trackback címe:

https://bbgump.blog.hu/api/trackback/id/tr861705043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fortis 2010.01.28. 18:41:17

Szerintem te is lehetsz olyan , mint egy gyermek , csak félre kell tenni egy kicsit a komolyságot . Hogy a komolyságot félretehessük , ahhoz lehet nem árt egy kicsit félretenni a szégyen érzetet , és ha ez megvan , máris olyan vagy akár egy gyerek .Miért is ne ?-hiszen álmainkban sokszor megtesszük azt hiszem .


süti beállítások módosítása